söndag 31 juli 2011

HEMMA ÄNTLIGEN !!

nu är vi hemma, eller ja vi har vart hemma ett tag, kom vid halv 6 ! men men, jag har duschat haft hårinpackning, tycker om de (a).. sen bara kollat på tv, och nu sitter jag här. ätit har jag oxå gjort :).
jag lovade ju att ta kort på det jag köpt oxå, så här har ni de , vart väldigt nöjd :D , även fast det inte vart så mycket.
tröja från h&m , 99:-
det är en sån där magtröja, fast ja, den är lite större, tycker det är mycket skönare ;)

från h&m trorja,
99:- / 2st (man fick dom tillsammans)
man såg inte mönstrerna så tydligt, men dom är grymt snygga !
<- leopard , zebra ->

gina tricot
500 :-
GRYMT SKÖNA & HUR SNYGGA SOM HELST ! 


nu ska jag dra och kolla på någon norsk film, som jag inte kommer på va heter..eller serie är det, den är asbra :) 

PUSS !  

Inga kommentarer: