söndag 31 juli 2011

sminket jag använder.

sminket jag använder, jag kanske kan lägga upp någon gång hur jag sminkar mig, alltså en video. ifall man är intresserad av det oxå, men det är inge avancerat ? haha..
kicks , 139:- ? 

kommer inte ihåg ;o 

"fått" av amanda ;) 

kommer inte ihåg ;o 

tagit av min syster :$, nej men vi delar typ mascaror :o 

kommer inte ihåg ;o 

fick jag av flisans mamma ! 

haha ,sån man får från en frida tigning, men den va sjukt bra ;) 

fått från flisans mamma ! 

fått från alexandra

frida tidning ;) .. men den suger

själv köpte jag de där på dollarstore, men det är asbra c:
30:- 

säkert något jag fått från en tidning det med, men inge fel på de .. :d

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan du göra ett video inlägg när du sminkar dig? :)

SNÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLLLA jag ber dig!!:D

p.s ÄÄLSKAR DIN BLOGG!!