fredag 19 augusti 2011

kärleken som rinner in i armen.

idag vart det en aawesome dag !
vid kvart över 1 ungefär något sånt kom ju elin, och hon hitta t min lägenhet, dutti chei !
men på en gång drog vi ner på stan, och ja, köpte tuggumi ? sen försökte vi träffa folk,.. å det gick ju sisådär, vi "träffa" någon victor, haha men han bara stack m sina kompisar ? vi bah "HEJDÅÅÅ" .. nej, sket väl i han..
sen så drog vi hem igen t mig, efter ett tag för att  hämta pengar. så drog vi t blge ist, så gick vi runt å tog kort, satt å koolla på ner supta pansionärer som blir tagna av polisen HAHA borlänge .. borlänge..
men det va rulit, hihi. sen så drog vi till en bro och tog massa kort typ, sen gick vi in på galaxen och drog t toan å checka spegeln ;).. haha, sen kom någon hannes, å vi va med han, drog t sibylla å satt där för jag skulle äta en kooorv, eeheh. sen fastna vi där lite sådär. sen så skulle någon kristoffer komma ? å erik. jaaaa, det gick ju bra.. haha , men vi satt där å garva iaf åt någon kille som typ prata weeeird, haha.. fyfan grina nästan.
sen kom både kristoffer & erik sammtidigt efter någon timme trorja fan ? så då gick vi ut I REGNET. så stod vi där, sen sprang vi t busshållsplatsen. haha, satt där tiss bussen kom. dom där 2 hann typ va med oss i tio minuter ? ääääääh .. dom fårskylla sig själva :D , så åkte vi buss, sen hoppa vi av vid järnvägstation, så vare någon som bah "hej" 2 typ mörkhyade typer. så vi bah "mm hej" , sen kom dom tbax , å snacka engelska, å ja fatta ju men inte så bra påaatt snacka direkt , dom vela veta vart det fanns ett "nice place?" jag bah vad vill ni göra liksom? jag bah peka på max, å dom bah "borring" haha.. sen så typ, sa dom att vi skulle följa med, men nejeeee vi vänta på buss. sen stack dom, han vinka hela vägen tills han inte såg oss mer.
aaaaaaaaaaaw, gulle ! naj. sen gick jag hem , när elin drog. å nu har jag ätit paaaj, och nu sitter jag här ;)
kommit på att jag glömt "30 dagar" mm .. inte min bv diirekt. jaja, får la gö den skiten snart oxå. typ 7 st? haha, jaajaaa, på sönda är ja med amanda. hihi , rulit ! JAG ÄLSKAR DEJ ELIN , DU ÄR UNDERBAR DIN FIIIS ! <3
aaamen, PUSSSSSSSSS ! 
amandanorén,
duärunderbar. <3 

1 kommentar:

elin jonasson är bäst (y) sa...

dagen var bäst , & jag älskar dej mest i hela världen tvilling .
du är underbar ☆