fredag 23 september 2011

baby are you down, down, down

Dag 6 – Typ av killar du faller för.
- alltså, jag vill inte låta sådär hemsk, eller vajag ska säga. men jag, kan inte börja gilla någon jag själv tycker är ful? (iaf jag). men det jag tänker ärju, att killen blir väl fin, om man själv tycker om den på alla sätt å vis. fast ingen annan tycker så? men ni fattar. hoppasjag. han ska va snäll, och väldigt omtänksam, men inte dryg liksom. som kan vara både oseriös & seriös när det behöver. en med humor, som kan skratta å inte va så stel. ingen har allt, så, det är bara hur jag tycker osv. och en sån som liksom, inte spelar tuff med sina kompisar, det stör mig nå sjuuuukt .. .__.




Dag 7 – Bild på dig och en klasskompis.
Dag 8 – En bild på någon du saknar.
Dag 9 – Bild på dig och din bästa vän.
Dag 10 – En bild på någon du älskar.
Dag 11 – Någonting du oroar dig för.
Dag 12 – En bild på ett ställe du vart på.
Dag 13 – En bild från i somras.
Dag 14 – En bild på dig själv för ett år sen.
Dag 15 – Någonting du ångrar.
Dag 16 – Någon du vill träffa just nu.
Dag 17 – En person du vill byta utseende med.
Dag 18 – En person som alltid ställer upp för dig.
Dag 19 – Någonting du vill ha just nu.
Dag 20 – Din favorit kille.
Dag 21 – En bild på dig själv som är tagen utav någon annan.
Dag 22 – Din favorit årstid.
Dag 23 – En bild som får dig att minnas.
Dag 24 – En bild på någon i din familj.
Dag 25 – En bild på någon du aldrig kommer släppa taget om.

Inga kommentarer: