söndag 25 september 2011

dålig uppdatering hemms hos limpan.

heeej , förlåt för dålig uppdatering osv. menmen, så blirdet ibland när man har kul .. hihi 
kom nyss hem faktiskt, har ju vart hos lina ! åkt buss sammanlagt i ca; 4 timmar sammanlagt (fram & tbax) kan ju säga att det inte är någon höjdare ... igår så åkte jag ju buss till henne osv, hon va med natalie, så träffa vi linnea, sen drog hon å då kom jonna. hihi, sen drog vi hem till lina, och fixa oss osv. sen vare bara å knata ner där mora-leksand skulle spela (hockey) det va rooolit, heja på leksand ja ! men dom förlora ju , det va väl typ 5 gången i rad .. ? hehhe , men men, VI VA MED PÅ TV OXÅ, DOM TYP ZOOMA IN OSS !!! HIHIHI
då vet ni de, hehe, träffade massa saknade ungar, åååå speciellt johanna <3 ååå inte träffat henne på år och dar, vi planera lite (a). mja, sen efter hockeyn drog vi å beställde pizza. sen drog vi hem t sej, åå sen drog vi ut igen å träffa lisa å någon mer... & vi va med emil & jack, oxåå :) ! mja, sen drog vi t lina igen, sen drog väl lisa & hennes kompis oxå. och jag å lina la oss i sängen å dampa :) , ringde folk som va riktigt tråkiga oxååå.. sen somna i efter ett tag,. seeen på morgonen åt vi frukost som normalt folk, åå satt vi datan, sen vart det bråttom ner till busstation, där träffa vi christine & linnea, dom åkte buss med oss c: , dom skulle av i noret & lina i vikarbyn. sen när jag kom hem, som va alldeles nyss satte jag mig här, fast det borde jag verkligen inte ha gjort.. för måste plugga plugga plugga.. till mina prov.. mja, men ska la dra mig här ifrån. blir att myyyysa med en film idag & plugga.. .___. dö skola dö. 
pussssss & kraaam
(bilder kommer i ett annat inlägg) 

1 kommentar:

jjennieisaksson sa...

hejj testaaaaaaaaaaaaaaar