fredag 23 september 2011

I only miss you when I breathing.

sheenare, har bara suttit framför datorn i timmar nu.. haha n3rd.
men måstetyp gå å försöka sova snart dessutom, bussen går 12,21 trorja till mora :), ska åka i nästan 2 timmar!? ojojoj .. då får dom som läser de här å har mitt nummer osv, va riktigt jävla socialaaaaaaa. för annars, heheh, jag kan bitas? mmmmmmm ... nä nu kmr det här bli ett sånt här flum inlägg :DDDD , men ni älskarT elleeehur ? hihi, mja, kul. ska dricka oboooy snart trorja å äta macka. det är bara jag och min pappa hemma, eller man kan typ räkna bort han? för han har sovit sen typ klockan 8.. haha, så sitter här helt fkn alone. måste egentligen börja plugga lite smått på mina prov oxå... ååååååå dö ! skolfotot kan dessutom gå å hänga sig .. fan usch å fy vill inte leeeeeeeeva nu trorja :''c men mste dra nu, puss på er ! 
ere så? 

Inga kommentarer: