torsdag 22 september 2011

she will be loved ,

ska snart dra å sova, så jag blir pigg tills imorgon osv. 
fixat lite i bloggen osv, är rätt nöjd nu. men inte klar än ;) !  imorgon tidigt på morgonen drar min mamma till hennes syster .. heeela helgen :c kommer sakna henne. hihi, men imorgon efter skolan drar jag till amanda, och sover där tills på lörda, sen åker ja till lina och vi ska på hockey, mora-leksand typ, mja :D och sover där tills söndag. sen heeeeeeeela söndan ska jag bara plugga plugga plugga! då vet ni de, tycker det är tråkigt att jag har så lite läsare osv.. men hoppas det blir bättre sen !
om det är någon som har något tips eller någon hemsida osv, om hur man får mer läsare. snälla skriv de då ! 
tack, & jag vill tacka felicia för all hjälp jag har fått av dej ! <3 hihi, gullig jag är. mjaaa, men ska väl dra då.
puss på er ! 



2 kommentarer:

ida! sa...

fin blogg :)
tummen upp för den!
kram.

Senna sa...

www.bloggtrafik.nu