måndag 26 september 2011

so shake that ass, let me se what you got !

sheeena, andravärldskriget i morse 
( eller det är det varje morgon) med min syster. lika kul varje gång :) ! men jag har lärt mig hitta till skolan , GRATTIS TYP ?  hehe, pinsamt.. fick värsta svimm "attacken" eller hur man ska säga imorse när jag stod å sminka mig. fick lov å sätta mig ner å andas flera gånger, tillslut gick ja in t mitt rum å satt mig ner framför spegeln. eftersom den är längre ner så kan man ju sitta osv... nu vet ni deee :) , hade ju eng-prov kan man säga, det gick rätt bra faktiskt :) ! men om man har mer en 5 fel får man ha verben i läxa i 6 veckor .. .__. det pallar man ju, inte. klockan ett så drog jag till vårdcentralen med pappi, träffa en doktor som jag skulle prata om mina magproblem, nivet jag är ju sjuk tjugofyrasju. prata lite, tog massvis med blodprov. han lyssna på mitt hjärta osv, jag har tydligen blås hjärta? hette de så? ja det är något om att blodet går fort vid hjärtat.. vet inte, men inge farligt. men proverna visa inget, iaf dom han kunna få svar på på en gång. dom andra får vi höra sen.. jätte jobbigt att dom aldrig hittar något verkligen ! sen ska jag på rönken med det där "blås hjärta" oxå. någontiing med hjärtat, vet inte. menmen, det ska nog gåå bra :) ! nu sitter jag här hemma, å ska väl vänta tills pappa kommer hem , för han handlar. så ska ja äta å vi får se om jag orkar dra mig på träning :D . 
btw, NI SOM HAR KRYSSAT I ATT MIN BLOGG E TRÅKIG. DÅ KAN NI JU KOMMENTERA OXÅ HUR JAG SKA FÖRBÄTTRA DEN :) ! 
vela bah yttra mig lite, hehe. men puss på allaaaaa.. 
F

Inga kommentarer: