fredag 30 september 2011

vaken med tuppen ? .. mhm

Godmorron ! :)
 hihi, jag är vaken tidigt idag. inte för att ja ska till skolan, utan för att min underbara älskade syster fyller år ! tretton är hon nu, big girl (..you are beautiful .. doodo) ehehhe, igår hade jag så ont i huvudet så jag låg å grina. kanske har migrän ? vet inte än. mja, men gav min syster 3 snygga nagellack :) hihi (hon är länkad nere i vänster) ! sen fick vi en ny dator, mja vi har en tsm.. bättre de faktiskt, pengar t annat osv. bryr mig inte om va andra säger .. :) 
på måndag fyller jag år :D hihihihi.. haha jag va skit trött, så min mamma kom å sa "jennie vill du sjunga för malin?" jag bah "ja. klart" för jag trodde de va natt , så jag somna om kan man säga ? sen bah, "jennie kommer dudå?" jag bah "va är det inte natt? nähe, ojdå" haha :D bäst i'am. ska äta prinsesstårta snart, och bara försöka bli bättre. har ju ont i magen osv, något ovanligt ? -nej. det är väl de min blogg handlar om, att jag är sjuk och mår dåligt ? haha, skit kul :) 
puss på er 

Inga kommentarer: