fredag 14 oktober 2011

I don't care what they say, I'm in love with you.

tjenispeeenis, suger på att blogga bokstavligen. men när jag är sjuk är jag bara depp och har inte precis något att skriva om? så bättre att inte alls.. tyckerjag. var ju hemma igår, men trodde jag skulle komma till skolan idag. för det  behövs, känns som jag är borta typ 50% av skolan, och det är inte bra.. tur att jag bara går i åttan säger jag bara. menmen, that's life. men igår satte jag mig faktiskt för att göra klart religon uppgiften, man ska skriva massa om jesus, och är faktiskt rätt nöjd med den ! bara det att när jag skulle skriva ut den (skrev den på datan) så vardet så att skrivarn hade inge bläckpatron. så.. fml :) nää , men typ. sen plugga jag lite engelska, fast jag vet typ inte ens vad jag pluggade TILL ? så det var la svårt.. för idag , skulle vi ha lämnat in religon uppgiften också har vi engelska prov. men själv är jag hemma och hostar så det låter som om jag ska spy, genomförskyld. undra om man någonsin kommer bli frisk alltså? men har lovat mamma att plugga engelska, så ska väl göra de.. även fast jag inte vet vad ? äsch, jaja, hoppas ni ,mår bra osv.. bättre en mig ;) 
idag ska jag iaf försöka dra mig till borlänge trorjag, för jag måste ha en jacka och en ny näs piercing.. 
ajaaaaa
pusss ! 

slänger in en cambild oxååååå ..

Inga kommentarer: