måndag 24 oktober 2011

I DREAM ABOUT YOU EVERY NIGHT, AND I THINK ABOUT YOU EVERY DAY.

I just can't get you out of my head.. 

hej, måste bara säga att klockan är tio i tolv nu, och jag sitter vid datorn, hmm. not good :) men har inget bättre för mig så vart å blogga lite. men allt om helgen kommer imorgon ! för pallar verkligen inte skriva allt.. eftersom vi gjorde nå grymt mke. skönt att höstlovet börjar nu på måndag, men man kan ju säga att det börjar i helgen. men whatever ;).. har inte riktigt några speciella planer ÄN, men vi får se vad som händer. måste bara berätta att imorgon, så går jag inte till skolan HELLER. för att imorgon ska jag spendera ungefär hela dagen på sjukhuset, eftersom dom ska operera ut min piercing imorgon ;D ! sjuuukt skönt måste jag bara säga ! på sista tiden har den bara vart äcklig & jobbig... så ska bli riktigt befriande :o. så får vi se vart jag piercar mig ;) men på fredag så piercar jag ju naveln oxå, hehe :D det blir awesome ! 
men ska väl dra mig åt sänghållet..
PUSS ! 


don't belive in something else, 
I really MISS it ...