tisdag 18 oktober 2011

jag vet attdet är fel, men för mig känns det så jävla rätt.

hejj, tänkte skriva lite snabbt bara att jag är hemma idag. mja, för det första kunde jag inte sova i natt, så va vaken hela natten. så när jag väl skulle upp klarade jag inte av att gå upp. va helt död. hade rätt ont i huvudet oxå. nu hostar jag som en galning oxå. asnajs ! typ såhär: "duvet jennie isaksson?" "va nej, vem är de?" "jo men du vet hon som är sjuk 24/7 ?" "jahaaaaaa.. hon" haha fett cepe, men det är ju typ så. aja, tur att jag går i åttan som sagt ! jag har sovit typ tills klockan 12 trorja, är fortfarande rätt trött. men ja, annars vänder jag ju typ på dygnet. och då blir det ännu jobbigare sen ! så jag ska snart ta något att äta, och bara ta det lugnt. så hoppas jag och dettrorjag , att jag kommer imorgon. för ja, missar ju typ 50% av skolan :) ? awesome. 
puss! 
någon arkiv bild,
(jag har shorts på mig) 

he is so fucking beautiful. <3 

Inga kommentarer: