tisdag 18 oktober 2011

om ändå människor vore som ballonger - sprängs när dom får för mycket luft.

sheee, jag har precis duschat & blåst håret. skööööööönt ! ehm , ja. vad ska jag skriva ..? jag har precis kollat på förra avsnittet av Gustavsson tre trappor, för typ tredje gången, men som alltid garvar jag sönder :'). och jag har ätit precis oxå. mm, nu ska jag kolla på super zebran med systern min :) ! och jag hoppas verkligen INTE att vi har spanska prov till imorgon .. för då går det rent åt helvete :) ! har ju liksom inte mina böcker hemma osv, så ja. kul. det är tom muntligt? haha fml ! måste dessutom göra klart religonen.. som jag inte är klar med än ;) och göra lite matte läxa,vart tillsagd.. höhö, men det är så lätt att glömma. 
men ska kolla film nu och dricka fanta & sprite <3 
pusssss

Inga kommentarer: