tisdag 25 oktober 2011

SÅDÄRJA :)

hejjjj, egentligen skrev jag ett inlägg från tlfn om operationen idag. men som alltid så försvinner det bara? sjukt kul.. nääääääääääää.
men kan berätta lite om det råå. jo jag drog till sjukhuset, fick byta om till sjukhuskläder (sjukhus skjorta osv..) haha så jävla snygg ! så fick jag lägga mig på en sån där operations stol/bänk? inte vetja,så tvätta dom mitt ansikte osv, fick en "handduk" som var utklippt med ett hål till ansiktet, om ni förstår ? hehe. så fick jag lokal bedövning, och fick lov att blunda hela tiden pga av den enooooormt starka lampan. (även fast jag inte hade haft ögonen öppna ändåå..hihi) så börja dom väl skära osv, jag vet ju inte riktigt eftersom jag inte kände något eller såg något. och jag kände bara att dom va där och höll på (2 st). så ja, efter sjukt lång tid sa dom "den är nu ute.. äntlige" haha så då hade dom fått ut den. jag kände väl lite att dom höll på å trycka osv, men inte såå mke :) ! dom sydde oxå 2 stygn, som försvinner av sig självt sen.  menmen, sen när jagskulle sätta mig upp så snurra allt, men det gick över fort. så fick jag tbax piercingen osv, hihi. såååå drog jag hem. såväl hemma åt jag lite ballerinakakor som man doppar i mjölk, SÅGOTT :D <3 hihihihi, imorgon far jag nog t skolan.. åååååååå palla ! 
menmen puss ! (blir nog att ta hål i underläppen..) 


1 kommentar:

anonym sa...

om du ska ta hål i underläppen så ta hos en studio eller va fan de heter, en sån som gör de på dig isf!!